مسابقات

بم زنده است

منتشر شده

در

ستارگان هنر ایران با شعار بم زنده است به میدان رفتند

در روزيكه مردم بم يكپارچه سياهپوش عزيزانى بودند كه در حادثه دلخراش زلزله سال ٨٢ با مشيت الهى از دنيا رفتند، ستارگان هنر ايران با آنها به همدردى پرداختند و با حضور در مسابقه يادبود آن عزيزان، خاطرشان را زنده كردند و “بم زنده است” را در کنار انها فریاد زدند. 
حضور پر شور تماشاچيان همراه با بانوان در كنار مقامات كشورى بر جذابيتهاى بازى افروده بود و با اينكه به دليل تغيير ساعت بازى در آغاز تماشاچيان كمى حضور داشتند اما تا دقيقه ١٥ بازى بيش از ٢٥٠٠ نفر از نزديك بازى را تماشا كردند و در پايان با مهربانى ستارگان را بدرقه نمودند.

آغاز سفر

اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران راس ساعت 19:30 سه شنبه 3 دی ماه در ترمینال 4 فرودگاه مهرآباد حاضر شدند و پس از طی تشریفات دریافت کارت پرواز به سالن انتظار رفتند. در این بین بازار عکس های یادگاری داغ بود. 

 

راس ساعت 23:15 دقیقه هنرمندان به فرودگاه بم رسیدند و مورد استقبال مسئولین شهرستان بم قرار گرفتند. پس از خوش آمدگویی توسط فرماندار محترم و دریافت شاخه های گل به سمت هتل ارگ جدید محل اقامتشان حرکت کردند.

 

دیدار از ارگ بم

اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران صبح روز چهارشنبه 4 دی ماه بعد از صرف صبحانه به ارگ بم رفتند تا از از یکی از بزرگترین بناهای گلی باستانی جهان دیدن کنند و یاد آور شوند که “بم زنده است”.

 

⚽ مسابقه فوتبال ⚽
چهارشنبه ٤ دى ٩٨
ورزشگاه فجر بم

مسابقه خيريه بزرگداشت جانباختگان زلزله بم

ستارگان هنر ايران 2⃣
منتخب بم 4⃣

گلها:
فربد فروغى ⚽
امير انتظامى ⚽

 

✅ بازيكنان؛
نيما نكيسا، سيدجواد هاشمى (كاپيتان)، هومن جوادى، محمدرضا مهدوى، سعيد شريف زاده، پويا امينى، اميد زندگانى، بهرنگ علوى، مجتبى پوربخش، احمد محمدى و محسن ايزى
بازيكنان ذخيره:
شاهين آرين، على سفلا، فرهاد صالحى، فربد فروغى، مجيد يلان، پويا كرمى، امير انتظامى، سروش مظهرى، آرمين آرمان پور

مدير تيم: هومن جوادى
سرمربى: محمدرضا مهدوى
سرپرست: هوتن جوادى
مدير فنى: نيما نكيسا

بعد از مسابقه ستارگان در ازدحام جمعیت به سختی به محل اقامتشان برگشتند و پس از گرفتن دوش و صرف ناهار با اتوبوس راهی کرمان شدند تا از آنجا به تهران بازگردند.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل