عمومی

نشست خبری چهارمین دربی بزرگ هنرمندان

منتشر شده

در

نشست خبری چهارمین دربی بزرگ هنرمندان برگزار شد

نشست خبری چهارمین دربی بزرگ هنرمندان ساعت 12:30 روز دوشنبه 27 بهمن ماه با حضور تعدادی از اعضای باشگاه ستارگان هنر ایران و اصحاب رسانه برگزار شد. در این نشست خبری هومن جوادی مدیرعامل، محمدرضا مهدوی سرمربی، حسین شمسایی سرپرست و همچنین بهرنگ علوی، پدرام کریمی، پویا امینی، مهدی ماهانی، حامد برادران، مجتبی پوربخش و مبین شادلو از اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران حضور داشته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

هومن جوادی مدیر عامل باشگاه ستارگان هنر ایران و همچنین طراح و  مدیر برگزاری دربی هنرمندان در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن دو تیم در بازی، گفت: « این بازی چهارمین دربی ستارگان قرمز و آبی هنر ایران است که با حضور چهره های محبوب و برجسته برگزار می شود. ما هرساله این دیدار نمادین و جذاب را برگزار میکنیم و امسال این مسابقه را یادبود هنرمندان و ورزشکارانى مثل چنگیز جلیلوند، پرویز پورحسینى، مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز که بر اثر بیمارى کرونا از بین ما رفتند و جهت گرامیداشت کادر درمان و شهداى سلامت انجام خواهیم داد.

ما هر سال مسابقه‌های خیریه‌ زیادی را برگزار می‌کردیم، اما امسال در کنار این که بیماری کرونا خیلی از عزیزان و دوستان را از هر بخش از جامعه از ما گرفت، به ما ثابت کرد که کادر درمان و پزشکانی که در کشور ما هستند، چه قدر از خود گذشتگی می‌کنند و مردم برای آن‌ها اهمیت دارند.

او ادامه داد: به همین دلیل مسابقه پنجشنبه را برای گرامیداشت مجاهدت های کادر درمان و شهدای سلامت و همچنین یادبود هنرمندان و ورزشکارانی که به علت ابتلا به این ویروس از دست دادیم، برگزار خواهیم کرد.

جوادی ادامه داد: در برگزاری این مسابقه، نتیجه مهم نیست. این که چرا لباس های تیم‌ها قرمز و آبی هستند نیز به علت افزودن به جذابیت بازی است.

جوادی گفت: شعار تیم ستارگان هنر ایران، مهربانی و افتخار است و اگر این واژه های پر مفهوم را در جامعه فرهنگ سازی کنیم، بسیار‌ی از مشکلات حل خواهند شد.

محمدرضا مهدوی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با مراسم گرامیداشت مرحوم علی انصاریان و مهرداد میناوند اظهار کرد: به جامعه فوتبال تسلیت مجدد می‌گویم. این کار جالب هر سال بین هنرمندانی که لباس آبی و قرمز می پوشند، اتفاق میفتد. انعکاس خبری، این مراسم را شکوفا‌تر می‌کند. مردم باید بدانند که ستارگان فوتبال و هنرمندان کشورمان در این بازی کنار هم مشغول خنده و خوشحالی هستند تا روح این ۲ عزیز شاد شود.

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون: لحظه تحویل سال مادر علی برایمان دعا کرد کرونا برود و پسرش داماد شود. هنوز باورمان نمی شود و هنوز در دهانمان نمی چرخد که از فوت این دو عزیز بگوییم. این بازی از تابستان 6 ماه پیش قرار بود برگزار شود و به خاطر کرونا عقب افتاد و علی و مهرداد عزیز هم قرار بود در این بازی کنار ما باشند ولی خب دیگر قسمتشان نبود و ما چه قرمز چه آبی واقعا این را صادقانه می گویم، هواداران استقلال و باشگاه استقلال سنگ تمام گذاشتند و احساس کردند بازیکن تیم خودشان را از دست داده اند و به هرحال من این را از مکتب زیبای آقای پورحیدری می دانم که همیشه مربی و معلم اخلاق بود مثل استاد پرویز دهداری و همه این مسائل باعث می شود پیوند دهیم فضای هنر و فوتبال و ورزش را. خیلی وقتتان را نمی گیرم امیدوارم بازی خوبی شود و مردم دوست داشته باشند.

پویا امینی، بازیگر سینما و تلویزیون درباره دیدار خیرخواهانه فوتبال میان هنرمندان و ورزشکاران برای گرامیداشت یاد مرحوم علی انصاریان و مرحوم مهرداد میناوند اظهار داشت: از دست دادن انصاریان و میناوند برای ما خیلی سخت است؛ زیرا قرار بود آن‌ها در این دیدار خیرخواهانه حضور پیدا کنند و کنار ما باشند، اما این اتفاق رخ نداد و دست تقدیر خیلی زودتر از چیزی که فکرش را می‌کردیم، این ۲ عزیز را از ما گرفت.

امینی در ادامه گفت: امیدوارم این دیدار خیرخواهانه را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و یاد مرحوم انصاریان و مرحوم میناوند را زنده نگه داریم و اتفاقات خوبی رخ دهند.

اسامی بازیکنان چهارمین دربی بزرگ هنرمندان

اعلام اسامی بازیکنان تیم فوتبال هنرمندان پرسپولیسی توسط بهرنگ علوی

اعلام اسامی بازیکنان تیم فوتبال هنرمندان استقلالی توسط پویا امینی

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل