عمومی

هومن جوادی از فوتبال خداحافظی کرد

منتشر شده

در

هومن جوادی – خداحافظ فوتبال

هومن جوادی – خداحافظ فوتبال : مدیر عامل باشگاه ستارگان هنر ایران و عضو 17 ساله تیم های مختلف فوتبال هنرمندان از شروع فعالیت تاکنون، در دربی هنرمندان از فوتبال خداحافظی کرد.

متن خداحافظی هومن جوادی به شرح زیر است:

به پایان آمد این دفتر
حکایت همچنان باقیست

دوستان نازنینم
17 سال پیش به دعوت دوست و همکار هنرمندم محمدرضا عیوضی دوست داشتنی به عضویت تیم فوتبال موسیقی متشکل از خوانندگان و موزیسین های بنام در آمدم و سپس با دعوت حسین یاریار عزیز همراه دوستانم در تیم فوتبال هنرمندان شدم و در این سالها در کنار بیش از 320 هنرمند دوست داشتنی و حرفه ای در حدود 700 مسابقه خیریه حضور داشتم یعنی در بیش از 90 درصد کلیه مسابقات خیریه برگزار شده در کشور. با هم باختیم و خندیدیم و بردیم و گریه کردیم … خالصانه و بر حسب وظیفه انسانی و اجتماعی و اخلاقی مان به گوشه و کنار کشور عزیزمون (و حتی سایر کشورها) سر زدیم تا شاید کمی از بار غم هموطنانی که به دلیل بیماری و یا سایر آسیب های اجتماعی و طبیعی رنج دیدیده بودند را تسکین دهیم. سر و دست و پایمان را در زمین چمن سبز جلوی توپ گذاشتیم تا دلهایی را شاد کنیم و بی تفاوت از آسیب های جسمانی با شادی شان لذت بردیم . چه لحظات نابی …
در طول این مدت عزیزان همراهی را از دست دادم که در کنارشان بسیار آموختم: مجید سبزی، علی مودت، حسن جوهرچی و یار دیرینم عارف لرستانی عزیز که هرگز خاطراتشان را از یاد نخواهم برد. روحشان شاد …
چه لحظه شیرینی بود دریافت لوح یادبود بیشترین بازی خیریه هنرمندان از دستان با افتخار ناصر خان حجازی … روحت شاد مرد بزرگ
… چشمانم پر از اشک است ولی وقت آویختن کفشهاست … نه اینکه دیگر نیستم که همراهتان هستم تا آخر اما نه در زمین فوتبال
در این مدت بارها آسیب جدی دیدم و هرگز فرصت درمان پیدا نکردم چون حضور در کنار شما مجال فکر کردن به دردها را نمیداد. اما درد دیگر اجازه همراهیتان در زمین را نمیدهد و وقت درمان است … داد و فریادهای زمین فوتبال به کلی به تارهای صوتی ام آسیب زده و متاسفانه مدتی است امکان خواندن ندارم و میبایست ترمیم کنم. نمیدانم ، شاید روزی باز بتوانم کنارتان در زمین فوتبال عشق بازی کنم اما شاید آرزوی بعیدی باشد.
از این پس با تمام توان و قدرت و بهره گیری از تجربیات این 17 سال و همکاری و همفکری شما عزیزان به دنبال انجام کارهای بزرگتر و بهتر از قبل هستم تا تیم فوتبال “ستارگان هنر ایران” را که با اهداف بزرگ پایه گذاری کردم به جایگاه والا و در شان شما هنرمندان درجه یک و دوست داشتنی برسانم و ان شاالله با طرح و سبکی جدید در کنارتان پایه گذار بزرگترین مسابقات ورزشی – هنری در بهترین سطح جهانی باشیم.
منتظر خبرهای خوب و جدید باشید.
به بودن در کنارتان افتخار میکنم و بیش از پیش دوستتون دارم.
از اینکه در روز خداحافظی ام ،در دربی بزرگ هنرمندان ، لحظات باشکوه و خاطره انگیزی را برایم ساختید سپاسگزارم.
هومن جوادی

اول دی ماه  1396

 

تماشای کلیپ خداحافظ کاپیتان به کارگردانی آرش بهمنی

https://www.aparat.com/v/Sdz94

 

بیوگرافی هومن جوادی:

هومن جوادی

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل