مسابقات

قهرمانی تیم فوتبال ستارگان هنر ایران

منتشر شده

در

تیم فوتبال ستارگان هنر ایران قهرمان جام گرامیداشت دفاتر اسناد رسمی

قهرمانی تیم فوتبال ستارگان هنر ایران در اولین دوره مسابقات گرامیداشت سالروز دفاتر اسناد رسمی با یک پیروزی پرگل مقابل تیم عالی پلیس راهور در حالی به دست آمد که تماشاگران زیادی از این بازی دیدن کردند.

یک بازی بسیار دیدنی و جذاب و سراسر حمله از سوی دو تیم تماشاگران حاضر در ورزشگاه را که یکپارچه تیم فوتبال ستارگان هنر ایران را تشویق میکردند به وجد آورده بود. حساسیت این مسابقه از آن جهت بود که برنده این بازی قهرمانی مسابقات را به دست می آورد.

🏆 قهرمانی تیم فوتبال ستارگان هنر ایران 🏆

جمعه 19 دی ماه ساعت 13:00
ورزشگاه پیام

اولین دوره مسابقات گرامیداشت سالروز دفاتر اسناد رسمی

ستارگان هنر ایران   3️⃣
پلیس راهو  ر 1️⃣

گلها:
مهدی صالح پور ⚽
امیر مقاره ⚽⚽

ستارگان در دقیقه 15 بازی روی پاس زیبای ارشیا اسماعیلی توسط مهدی صالح پور به گل برتری رسیدند اما این برتری دوام چندانی نداشت. تقریبا 5 دقیقه بعد از این گل باز هم روی خطای بی دلیل سعید شریف زاده اما اینبار در کناره های زمین تیم پلیس راهور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر زیبای ارسالی را مهاجم این تیم با یک ضربه سر روی سر یاسر بینام به گل تساوی تبدیل کرد تا این مسابقه بسیار حساس در نیمه اول به تساوی به پایان برسد. البته در این نیمه یک پاس فوق العاده زیبا توسط امیر مقاره به مهدی صالح پور داده شد که در عین ناباوری مهدی توپ را به خارج از دروازه بی دروازه بان زد.

نیمه دوم با صحبتهای محمدرضا مهدوی بسیار هجومی آغاز شد و ستارگان حملات همه جانبه ای را به روی دروازه پلیس تدارک دیدند و پلیس راهور نیز در چند نوبت در ضد حملات به موقعیت های مناسبی دست یافت که هوشیاری حامد برادران در جلوی مدافعان همراه با تلاشهای بسیار عالی همه بچه های خط دفاعی و بویژه سیوهای عالی سروش مظهری در دروازه مانع از دستیابی پلیس به گل شد.

در دقیقه 58 بازی امیر مقاره پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد و بار اول ضربه را به مدافعان و برگشت آنرا با یک شوت بسیار عالی از راه دور به کنج دروازه حریف کوبید و گل دوم ستارگان را به ثمر رساند. بعد از این گل حملات پلیس افزایش یافت و در چند مورد دروازه ستارگان را با خطراتی مواجه کردند که هرگز به گل تبدیل نشد. در فاصله چند دقیقه به پایان بازی روی فرار عالی مهدی صالح پور و پاس زیبای او که موجب تک به تک شدن امیر مقاره با دروازه بان شد، امیر مقاره به زیبایی توپ را به دور از دستان دروازه بان به گل تبدیل کرد تا در این بازی دبل کرده و در کل با 4 گل زده به عنوان آقای گلی این مسابقات دست پیدا کند. و به این ترتیب قهرمانی تیم فوتبال ستارگان هنر ایران در اولین دوره مسابقات گرامیداشت سالروز دفاتر اسناد رسمی – 6 دی به دست آمد.

✅ بازیکنان:
بهرنگ علوی (کاپیتان – از دقیقه 14 ارشیا اسماعیلی)، بهرام افشاری (کاپیتان دوم – از دقیقه 55 فربد فروغی)، حامد برادران، سعید شریف زاده، فرزاد شیرمحمدی، امیر مقاره، آرش نوایی، احمد محمدی، مهدی صالح پور (کاپیتان سوم)، سروش مظهری، یاسر بینام

نفرات ذخیره:
گرشا قباد، حمیدرضا یوسفی، علی سفلی، امیر انتظامی، محسن ایزی، مجید یلان، فرهاد صالحی، آرمین آرمان پور

با حضور:
حمید اصغری، مهدی ماهانی، بهنام بانی، مبین شادلو، پدرام آزاد

مدیر تیم: هومن جوادی
سرمربی: محمدرضا مهدوی
مربی: محمدرضا عیوضی
سرپرست: حسین شمسایی
پزشکیار: احسان میرزایی

گل زیبای امیر مقاره از روی ضربه کاشته:

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل