مسابقات

ستارگان با افتخار قهرمانی را به آتش نشانان تقدیم کردند

منتشر شده

در

فینال مسابقات گرامیداشت شهدای آتش نشان پلاسکو

⚽️ گزارش فینال جام شهدای آتش نشان پلاسکو ⚽️
چهارشنبه 4 بهمن – ساعت 18:00
سالن ورزشی فرهنگسرای رسانه

ستارگان هنر ایران 4 – منتخب آتش نشانی4
داور: عليرضا فغانى

????در یک بازی بسیار پر هیجان و دیدنی و با حضور بزرگانی چون علی پروین، حسین کلانی، محمد پنجعلی ، حسن روشن، شهرداران مناطق مختلف تهران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران و روسای آتش نشانی و همچنین خانواده های شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو و نیز با حضور اصحاب رسانه، تیم فوتسال ستارگان هنر ایران در مقابل تیم منتخب آتش نشانی که تیمی بسیار خوب و یکدست و فوتسالی بودند به نتیجه مسابقه 4 بر 4 دست یافت. در پایان طبق قوانین مسابقات قرار شد هر تیم 3 پنالتی بزند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود که با تصمیم جمعی اعضای تیم ستارگان، این تیم از زدن ضربات پنالتی انصراف داد تا کاپ و جایزه قهرمانی مسابقات به تیم آتش نشانی تعلق گیرد و جام قهرمانی اولین دوره از مسابقات که به اسم شهدای آتش نشان بود در همان سازمان آتش نشانی به یادگار باقی بماند. و تیم ستارگان علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات، عناوین تیم اخلاق و نیز آقای گلی را (مهدی صالح پور با 8 گل زده) به دست آورد.
ضمنا در بین دو نیمه بازی از خانواده های شهدای پلاسکو تقدیر شد.

???? نفرات بازی امروز:
علی عبدالمالکی، علی لهراسبی، حمید حامی، محمدرضا مهدوی، فرهاد جواهرکلام (کاپیتان)، سعید ترابی، مهدی صالح پور، سعید شریف زاده، بنیامین مظفری، آرمین آرمان پور، کوروش ملکی
با حضور:
هومن جوادی، محمد رضا عیوضی، گرشا قباد، سينا ذكايي، علی فرهنگی و رویا ابن تقی (عکاس تیم)

⚽️ گلزنان:
محمدرضا مهدوی، مهدی صالح پور(3)

✅ سپاسگزاریم از همه تماشاچیان خانم و آقای همیشه همراه که امروز نیز در کنار ما بودند و به تشویق تیم ستارگان هنر ایران پرداختند.

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل