عمومی

تغییرات در تیم فوتبال ستارگان هنر ایران

منتشر شده

در

تغییرات اساسی در تیم فوتبال ستارگان هنر ایران

دور جدید تمرینات تیم فوتبال ستارگان هنر ایران با تغییرات اساسی آغاز خواهد شد. به گفته هومن جوادی رییس هیدت مدیره و مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران دور جدید تمرینات تیم فوتبال بعد از محدودیت های کرونایی اخیر به زودی با تغییرات اساسی در نفرات و همچنین کادر مدیریتی و فنی شروع می شود.

هومن جوادی در گفتگو با وب سایت باشگاه اعلام کرد: “یک هیئت مدیره جدید (که هفته آینده معرفی خواهد شد) و یک کادر فنی کامل (با مدیریت دکتر نیما نکیسا) ساختار جدید تیم فوتبال ستارگان هنر ایران را تشکیل خواهند داد. ضمنا تغییراتی در اعضای تیم فوتبال بوجود آمده و نفراتی حذف و اضافه شده اند که اسامی لیست جدید هفته آینده اعلام و نفرات به تمرینات دعوت خواهند شد. چارت سازمانی باشگاه نیز بعد از اولین جلسه رسمی هیئت مدیره جدید اعلام و در کنار یک تیم حقوقی قوی دور جدیدی از فعالیت های باشگاه را آغاز می گردد.”

وی همچنین افزود: “علت تعطیلی تمرینات تیم فوتبال در این مدت روند رو به رشد بیماری کرونا در بین هموطنان بویژه تهرانی ها و نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا در رعایت هر چه بیشتر استفاده از ماسک و فاصله فیزیکی بوده که عملا این دو موضوع را در فوتبال نمی توان به درستی رعایت کرد و به محض آغاز روند کاهشی تمرینات ما نیز با سیستم و شکل جدید شروع می گردد. چگونه می شود در اوج کرونا دیگران را به زدن ماسک و رعایت اصول بهداشتی دعوت کنیم اما خودمان مرتب تمرین برگزار کنیم؟ مگر هدف از تمرینات ما سلامتی و لذت بردن از کنار هم بودن نیست؟ آیا تمرین کردن در این شرایط تضمینی برای سلامتی است یا فقط نوعی نمایش؟”

هومن جوادی در رابطه با علت تغییرات در نفرات تیم فوتبال توضیح داد: “از این به بعد تیم فوتبال ستارگان هنر ایران را ستارگانی تشکیل خواهند داد که از هر نظر بویژه از نظر اخلاقی ستاره بوده و برای پیراهنی که به تن می کنند حرمت و ارزش قائل باشند. همچنین اگر قرار به حضور ورزشکارانی در کنار هنرمندان باشد، فقط و فقط آنهایی که سابقه ملی داشته و در کنار محبوبیت اجتماعی از نظر اخلاقی نیز زبانزد باشند، مثل وحید هاشمیان که حضورش کنار ما باعث افتخار باشگاه ستارگان هنر ایران است.همچنین دو تیم ورزشی دیگر در دو رشته ورزشی پر طرفدار والیبال (آقایان) و داژبال (بانوان و آقایان) نیز به رشته های ورزشی باشگاه ستارگان هنر ایران اضافه خواهد شد.”

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل