مسابقات

اولین گل حامد همایون برای ستارگان هنر ایران

منتشر شده

در

حامد همایون عضو جدید تیم فوتبال ستارگان هنر ایران – جزیره کیش

اولین گل حامد همایون برای ستارگان هنر ایران در اولین مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفت به ثمر رسید. حامد همایون خواننده خوش صدای پاپ در اولین حضورش در تیم فوتبال ستارگان هنر ایران اولین گل خود را روی پاس هومن جوادی به ثمر رساند. این مسابقه فوتسال که جهت گرامیداشت شهدای سلامت استان هرمزگان در برابر منتخب کیش برگزار شد، با نتیجه 6 بر 4 به نفع منتخب کیش به پایان رسید.

⚽️ گزارش مسابقه فوتسال ⚽️

سه شنبه ٢٥ آذر ساعت ١٦:٠٠
ورزشگاه المپيك جزيره كيش
گراميداشت شهداى سلامت و كادر درمان استان هرمزگان

ستارگان هنر ايران 4️⃣
منتخب كيش 6️⃣

✅ بازيكنان:
سيدجواد هاشمى (کاپیتان)، هومن جوادى، پويا امينى، هوتن جوادى، على عبدالمالكى، مهدى ماهانى، حامد همايون، مجتبى پوربخش، حميد خندان، محسن ايزى، شاهين آرين، مهدى شيرى، فرشيد ترقى

گلها:
حامد همايون ⚽️
على عبدالمالكى (پنالتى) ⚽️
مهدى ماهانى ⚽️
فرشيد ترقى ⚽️

شرح بازی

در ابتدای مسابقه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش همراه با تعدادی از مدیران با اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران گفتگو کرده و به هنرمندان خیر مقدم گفتند. در این مسابقه ستارگان که دقایق ابتدایی بازی با نتیجه 2 بر صفر از میزبان عقب افتاده بودند، روی یک پاس بلند از هومن جوادی با ضربه سر زیبای حامد همایون به اولین گل خود رسیدند. لحظاتی بعد روی ضربه ای که به سمت دروازه کیش زده شد توپ به دست مدافع این تیم برخورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد که علی عبدالمالکی دروازه بان تیم ستارگان هنر ایران این پنالتی را به زیبایی به گل تبدیل کرد. گل سوم تیم ستارگان نیز در همین نیمه با پاس عالی مجتبی پوربخش و ضربه تمام کننده مهدی ماهانی به ثمر رسید و ستارگان نیمه اول را با نتیجه سه بر دو پیروز به رختکن رفتند.

در نیمه دوم ستارگان هنر ایران روی اشتباهات فردی و خستگی چند گل دریافت کردند که علیرغم داشتن چندین فرصت مسلم گلزنی فقط یکبار روی پاس مهدی شیری و ضربه فرشید ترقی (که به دلیل مصدومیت چند بازیکن ستارگان به ناچار به بازی آماده بود) به گل رسیدند و در نهایت بازی را با نتیجه 6 بر 4 واگذار کردند.

اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران که برای انجام این دیدار سه شنبه 25 آذر ماه با دو پرواز از تهران به کیش آمده بودند، چهارشنبه شب دسته جمعی با یک پرواز جزیره کیش را به سمت تهران ترک کردند.

لازم به ذکر است که قرار بود محمدرضا مهدوی، بهنام بانی و حامد برادران نیز در این سفر کنار تیم باشند که هر سه عزیز به دلیل کارهای پیش بینی نشده در لحظه آخر نتوانستند کنار بقیه دوستان باشند.

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل