عمومی

نشست هماهنگی همایش ورزشی سیستان و بلوچستان

منتشر شده

در

ستارگان هنر ایران در کنار مردم سیستان و بلوچستان

مدیران تیم ستارگان هنر ایران اولین جلسه‌ی رسمی خود را برای برپایی چند مسابقه‌ی فوتبال در استان سیستان بلوچستان در دفتر بنیاد همدلان آینده‌نگر ایران برگزار کردند.
این رویداد فرهنگی ورزشی به مقصود جلب توجه خیرین و مسولین برای تولید زیرساخت‌های ورزشی، تفریحی و فرهنگی در سطح استان سیستان و بلوچستان انجام خواهد شد.
در این جلسه که با هماهنگی‌های روابط عمومی بنیاد هاسب انجام شد. آقایان هومن جوادی (خواننده و مدیرعامل ستارگان هنر ایران) محمدرضا عیوضی (خواننده و عضو تیم ستارگان هنر ایران) مهندس طالبی عضو هیات مدیره، مهندس آقازمانی عضو هیات مدیره، مهندس آعبدالله عضو هیات مدیره و توحیدلو مدیر روابط عمومی بنیاد شرکت داشتند.

در این نشست هدف‌های ابتدایی این رویداد ورزشی فرهنگی که اولویت دادن ساخت مراکز ورزشی و تفریحی شهری و روستایی در سطح استان توسط دولت، سمن‌ها و خیرین است مورد بررسی قرار گرفت.
مقرر شد تا روز عقد تفاهم‌نامه و نشست خبری بین تیم ستارگان هنر ایران و بنیاد هاسب جلسات برنامه‌ریزی و اقدامات ابتدایی گرفتن مجوز و … برگزار شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد همدلان آینده‌نگر ایران احتمالا سه مسابقه دوستانه‌ی فوتبال در سه شهر بزرگ استان سیستان و بلوچستان در پاییز امسال برگزار خواهد شد و هدف اصلی این مسابقات ترویج روحیه‌ی ورزشی و ایجاد نشاط عمومی در سطح اقشار مردمی می‌باشد.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل