عمومی

درگذشت مادر گرامی حسین شمسایی عزیز را تسلیت می گوییم

منتشر شده

در

سرپرست تیم فوتبال ستارگان هنر ایران در غم از دست دادن مادر به سوگ نشست

حسین شمسایی سرپرست تیم فوتبال ستارگان هنر ایران شامگاه یکشنبه 13 بهمن ماه 1398 در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشست. باشگاه ستارگان هنر ایران درگذشت مادر گرامی حسین شمسایی عزیز را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت گفته و علو درجات را برای آن مرحومه مغفوره و صبر و شکیبایی برای خانواده محترمش آرزومند است.

این مادر بزرگوار که چند سالی را به علت نارسایی کلیه ها درگیر دیالیز بود، در اواخر تابستان امسال موفق به پیوند کلیه شد اما به دلیل مشکلات ناشی از دیابت روزهای بسیاری را پس از پیوند در بیمارستان گذراند. فرزندانش بخصوص حسین عزیز دائما در کنارش بودند و از هیچ کوششی برای مداوای مادر دریغ نکردند. اما خواست پروردگار چیز دیگری بود و این بانوی بزرگوار و پرهیزگار بعد از مدتها دست و پنجه نرم کردن با بیماری به لقای پروردگار شتافت.

در مراسم باشکوه خاکسپاری این مادر مهربان که صبح روز دوشنبه 14 بهمن ماه در قطعه 70 بهشت زهرا برگزار شد نفرات زیر از تیم فوتبال ستارگان هنر ایران شرکت کردند:
سید جواد هاشمی، هوتن جوادی، محمدرضا عیوضی، نیما نکیسا، محمدرضا مهدوی، شاهین آرین و علی فرهنگی همراه با سپهر غفارپور که البته هومن جوادی دوست و یار قدیمی حسین نیز به دلیل سفر در لحظات آخر به مراسم پایانی رسید.

ضمنا مجلس ختم بسیار با شکوهی نیز روز چهارشنبه 16 بهمن ماه در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد که نفرات زیر از تیم فوتبال ستارگان هنر ایران در این مراسم شرکت کردند:
هومن جوادی، هوتن جوادی، داود ناقور، محمدرضا مهدوی، نیما نکیسا، پویا امینی، علی فرهنگی، بابک صحرایی، حامد برادران، علی عبدالمالکی، آرش نوایی، فرهاد صالحی، فزراد شیرمحمدی، حامد کاظمی، توحید کاظمی، سروش مظهری، شاهین ارین، امیر انتظامی، علی سفلا، محمدعلی صناعی، فرشید ترقی،  کامیار فدوی، احمد محمدی، مجید یلان، حمید ثنایی، سعید ترابی، علی علمدار، سپهر غفارپور

مراسم شب هفت خانوادگی این مرحوم روز شنبه 19 بهمن ماه با حضور خانواده نزدیک و همچنین هومن جوادی بر سر مزارش برگزار شد.

بار دیگر درگذشت مادر گرامی حسین شمسایی عزیز را به ایشان و خانواده بزرگوارش تسلیت می گوییم . روحش شاد و یادش گرامی

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل