مسابقات

باخت ستارگان مقابل آلانیا اسپور ترکیه

منتشر شده

در

شکست ستارگان هنر ایران در مسابقه دوستانه با آلانیا اسپور

در یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز با حضور تماشاگران ایرانی و ترکی که با وجود تبلیغات بسیار کم در ورزشگاه حاضر بودند، ستارگان مقابل آلانیا اسپور ترکیه با نتیجه 5 بر یک شکست خوردند.

این بازی دوستانه که در هوای بسیار دل انگیز در ورزشگاه کوناکلی شهر آلانیا ترکیه برگزار شد، صحنه های فوتبالی زیبایی داشت و تماشاگران یکپارچه تیم ستارگان هنر ایران را تشویق می کردند. 

در نیمه اول بازی تیم منتخب آلانیا اسپور که از تعدادی از بازیکنان اصلی  خود بهره می برد توانست 3 بار دروازه نیما نکیسا را باز کند اما در نیمه دوم با تقویت تیم ستارگان بازی متعادل تر شد و ستارگان توانستند روی یک ضربه آزاد بسیار زیبا که توسط جواد کاظمیان ملی پوش اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و عضو افتخاری ستارگان هنر ایران زده شد یکی از گلهای خورده را جبران کنند اما دو بار دیگر نیز دروازه شان باز شد و این مسابقه به یاد ماندنی با نتیجه 5 بر 1 به نفع منتخب آلانیا اسپور به پایان رسید. در این مسابقه حسن چاوش اوغلو رییس باشگاه آلانیا اسپور و برادر وزیر امور خارجه ترکیه دقایقی در نیمه دوم برای تیم آلانیا به میدان رفت و بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشت.

حلقه اتحاد ستارگان هنر ایران در آلانیا

⚽️ مسابقه دوستانه ⚽️
دوشنبه 15 آذر ساعت 17:00
زمین چمن ورزشگاه کوناکلی – آلانیا – ترکیه

ستارگان هنر ایران 1️⃣
دانشگاه شهید بهشتی 5️⃣

⚽️ گل ستارگان: جواد کاظمیان از روی ضربه کاشته آزاد

✅بازیکنان ستارگان هنر ایران

نیما نکیسا، سیدجواد هاشمی (کاپیتان)، هومن جوادی، هوتن جوادی، علی لهراسبی، کامبیز دیرباز، محمدرضا علیمردانی، بهرنگ علوی، پویا امینی، جواد کاظمیان و سامان صفاری

نفرات جایگزین:

امیرعباس گلاب، پرواز همای، مجتبی پوربخش، حمید خندان، مهدی ماهانی، رستاک حلاج، فردین ناجی، یاسر بینام، فربد فروغی، کیوان ساکت اف، گرشا قباد، شاهین آرین، شاهین رحمانی، مجید یلان، سپهر غفارپور

سرمربی: هومن جوادی
مدیر فنی: نیما نکیسا
عکاس: فرشید ترقی

عکس یادگاری با تماشاگران مسابقه

 

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل