مسابقات

مصاف مهربانی برای کودکان بی سرپرست با احترام به جانباختگان سقوط هواپیما

منتشر شده

در

ستارگان هنر ایران پیروز مسابقه خیریه

تیم فوتبال ستارگان هنر ایران در مصاف مهربانی برای کودکان بی سرپرست تحت پوشش بنیاد خیریه زینب کبری (3) با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

در مراسم قبل از شروع مسابقه برنامه های شاد و متنوعی برای حاضرین در سالن اجرا شد و همچنین سروش مظهری خواننده جوان و عضو تیم فوتبال ستارگان هنر ایران به اجرای موسیقی پرداخت. حضور بانوان د رکنار خانواده هایشان جهت تماشای این مسابقه که در سالن ورزشی ورزشگاه پاس در شهرک اکباتان برگزار شد، شور و هیجان خاصی را در مجموعه به وجود آورده بود و تقریبا 1000 نفر این مسابقه خیریه را از نزدیک تماشا کردند.

حضور هنرمندانی چون سرکار خانم پوری بنایی، شیوا ابراهیمی، علی عامل هاشمی، ارسطو خوش رزم  و هومن گامنو و همچنین پرویز برومند و خسرو حیدری بازیکنان سابق استقلال و تیم ملی گرمای خاصی به این مسابقه خیریه بخشیده بود. قبل از مسابقه تندیس یادگاری توسط سرکار خانم پوری بنایی و خانم فاطمه برزگر (مدیر عامل بنیاد خیریه زینب کبری و مادر معصومه ابتکار) به هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران به نمایندگی از این تیم اهدا شد.

قبل از آغاز بازی، به پیشنهاد اعضای باشگاه ستارگان هنر ایران یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان بی گناه حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی برقرار شد و حاضرین برای همه آن درگذشتگان طلب آرامش ابدی و برای بازماندگانشان آرزوی صبر کردند. روحشان شاد

احمد محمدی، حامد برادران، پویا امینی، مجتبی پوربخش، نیما نکیسا و سید جواد هاشمی (کاپیتان)

مسابقه

جمعه 4 بهمن 1398 
ساعت 15:00
ورزشگاه پاس شهرک اکباتان

ستارگان هنر ایران 3 – بنیاد خیریه زینب کبری 2

گلها:
آرش نوایی ⚽
احمد محمدی ⚽
نیما نکیسا (پنالتی) ⚽

✅ بازیکنان تیم فوتبال ستارگان هنر ایران

ترکیب اصلی:
نیما نکیسا، سید جواد هاشمی (کاپیتان)، پویا امینی، حامد برادران، احمد محمدی
نفرات ذخیره:
علی سفلا، کیوان ساکت اف، آرش نوایی، گرشا قباد، سعید شریف زاده، مجید یلان، مبین شادلو، حامد کاظمی، محسن ایزی، فربد فروغی، سروش مظهری، محسن نیکو سخن

مدیر تیم : هومن جوادی
سرمربی: محمدرضا مهدوی
مربی: محمدرضا عیوضی
مدیر فنی: هوتن جوادی
سرپرست: حسین شمسایی
ماسور و پزشکیار: احسان میرزایی، مصطفی یوسف زاده
عکاس: فرشید ترقی

با تشکر ویژه از حضور پر انرژی : بهرنگ علوی، پدرام کریمی، داود ناقور، شاهین آرین، فرزاد شیرمحمدی و فرهاد صالحی عزیز که بودنشان کنار تیم بسیار تاثیر گذار و خوشحال کننده بود.

پدرام کریمی، هومن جوادی و بهرنگ علوی

شرح کامل بازی

نیمه اول:

بازی با یک دقیقه سکوت به احترام کشته شدگان صانجه دلخراش سقوط هواپیما آغاز شد. تیم حریف متشکل بود از تعدادی بازیکن حرفه ای فوتسال که از همان ابتدا با بهترین ترکیب و جهت یک کسب یک برد قاطع پا به میدان گذاشته بودند. در یکی از صحنه هایی که تیم ستارگان در حال حمله بود بر خلاف جریان بازی و به دلیل لیز بودن سطح زمین مسابقه توپ از دست ستارگان خارج و بصورت کاملا اتفاقی به دست یاران بنیاد رسید تا به سادگی گل اول بازی به ثمر برسد. بعد از این گل ستارگان جدی تر بازی را دنبال کردند بطوریکه روی همکاری بسیار عالی بچه ها و با دریبل زیبای دروازه بان حریف توسط آرش نوایی، گل اول بازی توسط این بازیکن به ثمر رسید. مسابقه خیلی زیبا و جذاب و به صورت پایاپای از طرف دو تیم دنبال می شد که احمد محمدی در لحظه ای که تابلو فقط دو ثانیه تا پایان نیمه اول را نشان میداد با یک شوت استثنایی از زمین خودی دروازه حریف را به زیباترین شکل ممکن باز کرد.

نیمه دوم:

نیمه دوم با حملات همه جانبه تیم حریف برای جبران گل آغاز شد که البته در این بین به خطا هم رو آورده بودند که همین بالا رفتن تعداد خطاها به یک پنالتی روی خطای ششم به نفع ستارگان هنر ایران منجر شد که ضربه محکم احمد محمدی توسط دروازه بان مهار شد. دقایقی بعد مجددا خطای تیم بنیاد باعث پنالتی از نقطه دوم به نفع ستارگان شد که اینبار نیما نکیسا با یک شوت محکم و زمینی گل سوم ستارگان را به ثمر رساند و جای خود را به سروش مظهری داد. در دقایق پایانی محمدرضا مهدوی اقدام به تعویض های زیادی کرد تا تمام حاضرین امکان بازی کردن را پیدا کنند که در همین بین از روی غفلت مدافعان گل دوم تیم بنیاد هم به ثمر رسید و لحظاتی بعد داور بازی سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا مصاف مهربانی برای کودکان بی سرپرست به نفع تیم فوتبال ستارگان هنر ایران به پایان برسد.

محسن نیکو سخن، گرشا قباد، مبین شادلو، حامد برادران، حامد کاظمی، فربد فروغی، سعید شریف زاده، علی سفلا

 

شاهین آرین، محمدرضا عیوضی، حسین شمسایی، هومن جوادی، محمدرضا مهدوی

 

محمدرضا عیوضی، پرویز برومند، هومن جوادی، پویا امینی، خسرو حیدری، محسن ایزی

 

آرش نوایی و مجید یلان در تونل آتش قبل از بازی

 

پویا امینی، نیما نکیسا، سیدجواد هاشمی

 

مجتبی پوربخش دوست داشتنی

 

فربد فروغی، سعید شریف زاده و علی سفلا

 

اعضای تیم فوتبال ستارگان هنر ایران قبل از بازی

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل