مسابقات

ستارگان هنر ایران در کنار خیریه نرجس شیراز

منتشر شده

در

ستارگان هنر ایران به نفع خیریه نرجس شیراز به میدان رفتند

تیم فوتبال ستارگان هنر ایران در دیداری خیریه به نفع خیریه نرجس شیراز مقابل ستارگان فوتبال شیراز به میدان رفت و با نتیجه 7 بر سه نتیجه را واگذار کرد.

به دعوت مهدی شیری عضو افتخاری باشگاه ستارگان هنر ایران و بازیکن اسبق تیم های ملی، پرسپولیس و برق شیراز دیداری خیریه به یاد شهدای سلامت و به نفع مرکز خیریه نرجس شیراز بین تیم فوتبال ستارگان هنر ایران و تیم ستارگان فوتبال شیراز در سالن کمیته امداد شهر شیراز برگزار شد. این مسابقه که به دلیل مخالفت ستاد کرونا بدون تماشاگر برگزار شد از جذابیت های خاصی برخوردار بود. 

سفر به شیراز

ستارگان هنر ایران عصر روز دوشنبه از فرودگاه مهرآباد تهران را به مقصد شیراز ترک کردند و به محض رسیدن به شیراز در هتل چمران مستقر شدند. شب در مهمانی ویژه ای که مهدی شیری و دوستانش برای هنرمندان ترتیب داده بودند حاضر شدند و شام را با هم صرف کردند.

صبح روز سه شنبه اعضای تیم ستارگان هنر ایران از مرکز خیریه نرجس شیراز بازدید کردند و حال و هوای خود را با دیدن از خود گذشتگی پرسنل آن مرکز عوض کردند. افرادیکه واقعا با از خود گذشتگی تمام، مهربانی را معنا می کنند و بزرگوارانه از معلولین جسمی و ذهنی نگهداری می کنند. کاری که بسیاری از پدرها و مادرها از انجام آن عاجزند. 

پس از دیدار از مرکز و گفتگوی گروهی با مدیرعامل آنجا، هنرمندان عکس هایی به یادگار انداخته و سپس با حضور در بخش کمک های مردمی، کمک های نقدی خودشون رو که بالغ بر 25 میلیون تومان بود به مرکز اهدا کردند و قول همکاری جهت معرفی هر چه بیشتر مرکز به آنها دادند.

رستوران صوفی شیراز میزبان ناهار هنرمندان بود و اعضای تیم بعد از استراحتی کوتاه آماده بازی خیریه شدند.

مسابقه خیریه

بازی راس ساعت 18:30 و با پخش مستقیم از شبکه شیراز (و با تاخیر از شبکه ورزش) آعاز شد. یک بازی زیبا و جذاب و در عین حال جدی به نفع مرکز خیریه نرجس شیراز که در نهایت با نتیجه 7 بر 3 به نفع ستارگان شیراز به پایان رسید. از جذابیت های این مسابقه گل بسیار زیبای بهنام بانی با شادی بعد از گل استثنایی و همچنین بازی بسیار عالی بهرام افشاری بود که برای اولین بار در یک مسابقه رسمی برای ستارگان هنر ایران به میدان میرفت.

 
مسابقه خیریه

سه شنبه 8 مهر ساعت 18:30
ورزشگاه کمیته امداد شیراز

ستارگان هنر ایران 3
ستارگان فوتبال شیراز 7

گلها:
احمد محمدی
مهدی شیری
بهنام بانی

بازی راس ساعت 18:30 و با پخش مستقیم از شبکه شیراز (و با تاخیر از شبکه ورزش) آعاز شد. یک بازی زیبا و جذاب و در عین حال جدی که در نهایت با نتیجه 7 بر 3 به نفع ستارگان شیراز به پایان رسید. از جذابیت های این مسابقه گل بسیار زیبای بهنام بانی با شادی بعد از گل استثنایی و همچنین بازی بسیار عالی بهرام افشاری بود که برای اولین بار در یک مسابقه رسمی برای ستارگان هنر ایران به میدان میرفت.

 بازیکنان:
علی عبدالمالکی، هومن جوادی، سیدجواد هاشمی، بهنام بانی، بهرنگ علوی، فرهاد جواهرکلام
نفرات جایگزین:
نیما نکیسا، بهرام افشاری، علی سفلی، مهدی ماهانی، حامد برادران، حسن خانمحمد پور، مجتبی پوربخش و احمد محمدی

مربی: محمدرضا عیوضی
سرپرست: حسین شمسایی

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل