مسابقات

مصاف مهربانی به سود ستارگان هنر ایران به پایان رسید

مسابقه خیریه ستارگان هنر ایران و بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به نفع بیماران ایکتیوز

منتشر شده

در

تیم های فوتسال ستارگان هنر ایران و بنیاد نیکوکاری دست های مهربان در بازی دوستانه و خیریه ای به نام مصاف مهربانی به نفع بیماران اکتیوز به میدان رفتند.

نقل از روابط عمومى باشگاه ستارگان هنر ايران، مصاف مهربانی در سالن فوتسال مجموعه برق آلستوم و در دو نیمه ۳۰ دقیقه ای برگزار شد.

ستارگان هنر ایران در کنار کودکان بنیاد نیکوکاری دست های مهربان

این دیدار که در نهایت با نتیجه ۳-۲ به سود ستارگان هنر ایران به پایان رسید، مورد استقبال قابل توجه تماشاگران علاقه مند به فوتبال قرار گرفت.

در این رابطه این نکته قابل ذکر است که در دقیقه ۲ مسابقه تیم بنیاد نیکوکاری دست های مهربان توسط کودک اکتیوزی از روی نقطه پنالتی یک گل نمادین به ثمر رساند.

گلزنان مسابقه

گل بخودى – علی لهراسبی و احمد محمدى (ستارگان هنر ايران)
 امين حاجيان و امين دماوندى(دستهاى مهربان)

بازیکنان تیم ستارگان هنر ایران

سید جواد هاشمی(کاپیتان)، محمدرضا عیوضی، بنیامین مظفری، علی لهراسبی، مجتبی پوربخش، پویا امینی، محمدرضا مهدوی، محمد چناری، حمید اصغری، علی سفلا، میلاد اکبری، فرهاد صالحی، شاهین آرین، احمد محمدی و سعید شایان

مدیرعامل: هومن جوادی
سرمربی: محمدرضا مهدوی
سرپرست: حسین شمسایی
مدیر رسانه: احمد احمدی
پزشکیار: احسان میرزایی
عکاس: سپهر غفارپور

بازیکنان بنیاد نیکوکاری دست های مهربان

بازیکنان: علی حضرتی، امین دماوندی، امین حاجیان، امین شکوهی، محمود ناصری، میلاد اشجعی، محمد صادق نیا، کمیل فنایی، حمیدرضا شاکر، حسین محمدنژاد و سیدعلی نیرومندی
مربی: نادر شمس

مصاف مهربانی ستارگان هنر ایران

در این رابطه این نکته قابل ذکر است که جواد فهیمی راد، منوچهر نظری و محمد فنایی، داوران بین المللی سابق و کارشناسان حال حاضر فوتبال ایران وظیفه قضاوت این دیدار خیریه را به عهده داشتند و هماهنگی داوران مسابقه بر عهده علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال بود.

حسین شمسایی، هومن جوادی و سید جواد هاشمی

لازم به ذکر است عواید مالی حاصل از بازی ستارگان هنر ایران و بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به نفع بیماران اکتیوز هزینه خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل