عمومی

دربی هنرمندان قرمز و آبی به نفع معلولین ذهنی

منتشر شده

در

دربی هنرمندان قرمز و آبی به نفع معلولین ذهنی

به رسم چند سال گذشته، همزمان با ایام با سعادت میلاد پیامبر اکرم (ص) دربی هنرمندان قرمز و آبی به نفع معلولین ذهنی برگزار میگردد.

مصادف شدن روز جهانی معلول با ایام میلاد حضرت محمد (ص) و جلسات متعدد با مسئولین مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت به این توافق انجامید که مسابقه دربی هنرمندان قرمز و آبی در سال 97 که چند سال است توسط باشگاه ستارگان هنر ایران در ایام این عید فرخنده برگزار میشود، امسال با نام روز جهانی معلول و به نفع این مرکز خیریه برگزار شود.

به همین مناسبت جشن بزرگی نیز در تاریخ جمعه 9 آذر ماه در محل سالن آمفی تاتر مرکز خیریه وحدت با حضور بازیکنان دو تیم هنرمندان قرمز و آبی و همچنین خیرین محترم و میهمانان ویژه هنری و ورزشی برگزار خواهد شد و از لباس دو تیم رونمایی میگردد. ضمنا یک پیراهن قرمز و یک پیراهن آبی با امضای بازیکنان دو تیم به نفع خیریه وحدت در این جشن به فروش خواهد رسید. اجرای موسیقی زنده نیز از جذابیت های مراسم خواهد بود.

به گفته هومن جوادی مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر ایران، طبق هماهنگی های انجام شده قرار است لیست بازیکنان دو تیم تا قبل از جشن اعلام و لباس و شماره آنها همراه با هدایایی در مراسم تحویل ایشان گردد.

اطلاعات بیشتر درباره جشن و مسابقه به زودی اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خروج از نسخه موبایل